Submit a Complaint
Διαδικασία Κατάθεσης Παραπόνων
Θέλουμε όλοι οι ασθενείς μας, τα μέλη των οικογενειών τους και οι φροντιστές τους να έχουν μια καλή εμπειρία κατά την χρήση και παροχή υπηρεσιών του νοσοκομείου μας.
Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν στιγμές που μπορεί να μην είστε ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες που λάβατε κατά την παραμονή σας στο νοσοκομείο μας ή από τις απαντήσεις που λάβατε από μέλη του προσωπικού μας. Εάν έχει συμβεί αυτό, σας ζητάμε να μιλήσετε με το προσωπικό της κλινικής, του τμήματος ή του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (τηλέφωνο 213 205 7001) πριν καταθέσετε κάποιο έγγραφο Παράπονο ή καταγγελία καθώς αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος επίλυσης οποιονδήποτε ζητημάτων.
Φυσικά καλωσορίζουμε την ανατροφοδότηση από μέρους σας και την συμπλήρωση της Φόρμας Παραπόνων στην ιστοσελίδα μας καθώς αυτό είναι δικαίωμα σας.
Οδηγίες Υποβολής Παραπόνων
Μπορείτε να κατεβάσετε μια Φόρμα Υποβολής Παραπόνων, να την συμπληρώσετε ως έγγραφο Microsoft Word και να την αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας. Πατήστε την για να βρείτε το έγγραφο σας και κατόπιν το κουμπί για να την στείλετε.
Εναλλακτικά μπορείτε να την τυπώσετε σε χαρτί και να την καταθέστε στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (ισόγειο κεντρικού κτιρίου).